The list

Hittade den har listan hos Kissie (av alla underliga manniskor) Jag ar extremt uttrakad sa jag provar.

Hur manga har du varit riktigt kar i?
Typ ingen.
Vad tycker du om karlek? Konstig fraga. Pass.
Nar kramade du nagon sist? En vecka sedan, nar jag traffade Sara och Chat.
Saknar du nagon speciell person? Ja, jag saknar manga.
Har du svart for att bli kar? Ja.
Ar du singel? Ja. Typ.
Nar fick du senast en komplimang? Idag. Fejjan ni vet.

Har du nagonsin:

Varit medvetslos?
Nar jag opererades for benet. Om det raknas som medvetslos.
Gjort nagot riktigt dumt? Ja sakert.
Gjort nagot du verkligen angrar? Ja det ar klart.
Akt ambulans? Ja
Gjort nagot olagligt? Hm. jag stal en hastgodis nar jag var typ tio. Sedan hade jag angest i typ 10 ar.
Fatt din mamma att grata? Ja tror det faktiskt. Illa!
Slagit ner nagon? Mina syskon vid flertaliga ganger.
Skamts over dina foraldrar? Inte direkt.
Sagt jag alskar dig och menat det? Jada.
Tar du droger? Skulle aldrig falla mig in.
Dricker du? Ja. Min favoritdryck ar cocacola.
Vilka klader sover du i? Nagon gammal T-shirt
Vad hatar du verkligen? Orattvisa.
Ar du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Vet inte, har inte funderat sa mycket over det.
Vill du ha barn? Kanske.

Senaste personen som:

Sov i din sang?
Det var jag. Skrall!
Sag dig grata? Hm. Pappa tror jag, nar mormor dog.
Fick dig att grata? Hm. Pappa igen nar han berattade om mormor.
Du delade en dricka med? Sara och Chat
Du gick pa bio med? Sara och Chat.
Skallde pa dig? Hm.. Sara. Efter att jag sagt att taxichaufforen kunde vara en valdtaktsman medan vi satt i taxibilen.
Sa nagot till dig och vad var det? Butiksbitradet pa Waitrose. Hon sa Would you like a bag?

De senaste 48 timmarna har du>

Gratit?
Nej
Kramat nagon? Nej
Pussat nagon? Nej
Kopt nagonting? Ja, alldeles for mycket.
Sjungit? Ja. Release me. Fraga mig inte varifran den kom!
Saknat nagon? Ja.

Haha. Ja det var ju kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0