Sysslolös.

Gud vilket roligt ord. Sysslolös. Kan det verkligen heta så? Om man funderar på sådana saker så bekräftar det ordet lite grann. Jag har idag måndagen den 24 maj 2010, gjort absolut ingenting värt att skriva om. Jag har slösat bort en dag! Den här dagen kommer ju liksom inte direkt komma tillbaka. Kanske den dag då tidmaskinen uppfinns men tills dess-

Skoja.

Men helt seriöst. Jag har degat idag. Det var soligt men kallt som fan. Jag har ätit två piggelin. Jag har spelat tvspel. Jag har kollat på flight of the conchords. Sen kommer jag inte på något mer. Fy vad tragiskt.

Igår var jag hos G och kollade film och jag såg A perfect getaway för tredje gången. Hur tragiskt?

Herrejesuskristus. Är det dags att skaffa ett liv?

Äh. Vem bryr sig.

"I'm not crying. It's just been raining. On my face.
I'm not crying. I've just been cutting onions. I'm making a lasagna. For one. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0