Smider planer.

Människor. Fy vad det är tråkigt att inte jobba. Jag trodde att jag skulle gilla att inte göra något om dagarna och det skulle jag säkert om jag hade sällskap av någon som inte heller hade något att göra. Men alla sablans (ha ha) människor jobbar eller pluggar.

MEN.

På måndag åker jag till London! Jag längtar så mycket. Tills dess har jag lite småsaker som jag kan göra. Idag ska jag cykla ner på stan och hämta linser och allergimedicin (JÄVLA POLLEN). Sedan ska jag möta upp R och gå och sola. Fortfarande ett mysterium varför. Imorgon är det torsdag och då händer inte ett skit på dagen, men senare ska jag träffa G. FREDAG är FREDAG och det räcker. På Lördag blir det "födelsedagsfirande" slash förfest hos G. Det blir nog kul. På söndag ska jag packa och sedan är det måndag. WIHOO!

Ha ha in your face tråkiga vardag! Still beating the system...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Alltså, herregud vad du byter design ofta! Du vet att det står typ "skriv ditt namn" högst uppe i högra hörnet?

2010-05-05 @ 19:45:43
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

mm jag vet. Ska fixa.

2010-05-05 @ 20:07:53
URL: http://tvnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0