Playstation 3

Idag när jag satt vid busshållsplatsen så satt den en skum gammal typ brevid mig. Han satt och glodde på mig i typ 10 minuter utan att kolla bort. Tillslut tar han fram mobilen och börjar fippla med den. Jag sneglade mot hans håll och såg att han hade mobilen helt riktad mot mig och det hördes tydliga klickljud. Han satt alltså och tog kort på mig. Fu fan vad äckligt! Jag reste mig snabbt och ställde mig utom synhåll för honom. Tror ni inte att han följde efter då? Han gick förbi mig och helt plötsligt började han gräva i arslet för att ta upp hans äckliga kalsonger och visade därmed halva arslet. Fy vilken äcklig människa. Jag ångrar så himla mycket att jag inte sa något, det är fan inte okej att ta bilder på folk utan tillåtelse.

Igår agerade jag chaufför åt G. Vi fick låna hans brorsas bil. Det var helt klart värt det eftersom han ville till Mediamarkt för att köpa ett PS3. Jag var i sjunde himlen! Han köpte tre spel och en Blueray film. Så jag tillbringade kvällen åt att spela. Jag provade två bilspel varav det ena var grymt kul. Sedan spelade jag SAW och det var sjukt svårt, jag tror man måste vara ett geni för att spela det spelet. Sedan såg vi Schlager del 1 (jag var den enda som tittade) och sedan såg vi Taken igen på Bluray. Det var min första Blueray upplevelse och jag måste erkänna att jag inte såg någon skillnad alls från en vanlig dvd.

Nu är jag hemma igen med mensvärk som heter duga. Det är inte lätt när det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0