Party people!

Ikväll blir det fest. Jag är ganska så rejält otaggad. Det blir lugnt för min del ikväll för imorgon har jag rätt mycket att göra. Rebecka himlar med ögonen och fnyser lite medan jag skriver detta. Hon tycker inte att packa och checka in online är att ha mycket att göra. Hah, det är det i min värld.


En sak som jag brukar fundera på är att det vore väldigt skoj att gå uppochner i taket. Jag vet inte om ni fattar vad jag menar, men tänk vad många hinder man skulle vara tvungen att passera. Det skulle bli som hinderbana! Wow.

Nu blir jag kallad Freak. Vart är världen påväg?

Nej vet ni vad. Nu ska jag lyssna på musik och göra inget.

"Stans muskel, here I come"

Citat av Rebecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0