Mors dag.

Idag har vi firat mamma. Jag och syster lagade mat och det blev grillad fläskinnerfilé med klyftpotatis, fetaostsås och sallad med avokado och rödbetor. Mycket gott. Sedan fick hon en solstol i present. Bror var med på ett hörn också, han diskade innan. Duktiga vi är!

Imorgon är det LOST dag för mig och R. Vi har ju den sista säsongen att glädja oss åt. 12 avsnitt kvar har vi att se. Innan det blir det stan med syster och på lunchen sammanstrålar vi med bästis. Jag längtar! Det är det livet handlar om, att se fram emot saker. Små som stora. Det finns inte mycket som slår det.

Nej nu ska jag nog ta och tvätta bort sminket och krypa ner i sängen, jag är trött!

Sov så gott.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det heter väl ändå rädisor? Rödbetor är ju såna där lila, slemmiga grejer.

2010-06-01 @ 18:29:41
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0