Madeleine McCann

Idag är det den 3 maj 2010. Det är exakt 3 år sedan Madeleine McCann försvann. Jag har läst alla sidor av händelsen. Den största frågan har ju varit om hennes föräldrar är skyldiga.

Jag tycker att det är absurt. Jag vägrar tro att hennes föräldrar av misstag dödade sitt barn för att sedan tillbringa restan av livet åt att "låtsas" hitta henne.

Kalla mig naiv men jag vägrar tro att dom skadade sitt eget barn. Jag finner det så osannolikt i det här fallet. Varför har de inte hittat kroppen ännu? Hennes föräldrar må vara smarta men hur skulle de ha lyckats föra bort Madeleine och komma undan med det?

Jag vägrar tro att Madeleine är död. Jag hoppas och jag tror att hon kommer att hittas. Om föräldrarna är skyldiga eller ej finner jag orelevant för tillfället. Om hon lever, om hon finns någonstans i världen så hoppas jag att hon är trygg och att ingen har skadat henne.

Ikväll tänder jag ett ljus för Madeleine McCann. Gör det ni också.


Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0