Madame Tussauds

Jag och Chat gick till Madame Tussauds idag. Jag har varit i London manga, manga ganger men aldrig tagit mig for att ga dit.

Det var kul! Manga kandisar sag verkliga ut, vissa var lite samre. Det var fullt av mijoner turister och man fick armbaga sig fram for att ta plats brevid den kandis man ville ha ett foto med. Jag ser inte klok ut pa nagot kort. Ni som kanner mig vet att jag aldrig ser klok ut pa kort. Jag ar som Chandler i vanner, sa fort kameran kommer fram sa hander det markliga saker i mitt ansikte. Iallafall.

Vi kom sa smaningom fram till the chamber of screams. De hade nagot som skulle likna ett spokhus. Jag sa till Chat att jag absolut inte ville ga in. Han och killen som jobbade dar tvingade i princip in mig. Det forsta som motte mig var en blodig staty. jag blev radd och ville helst ga ut igen. Helt plotsligt hoppar en livs levande demon fram till mig och vaser i mitt ora. Jag greps av fullstandig panik. Jag skrek hogt. Ett riktigt tjejskrik "IHHHHHHHHHHHH" och sprang i fullstandig panik tilbaka mot ingangen med demonen efter mig. Benen skakade och jag ville grata. Lite grann. Efter en stund kom stackars Chat tillbaka. Han ville valdigt garna ga, men inte sjalv. Jag var bara glad over att undkomma med livet i behall.

Sedan gick vi till puben och tog en ol och spelade scrabble. Vi sog pa det bada tva. Men mina nerver lungnades en aning.

Nu ska vi ata om en stund, sedan far vi se vad vi hittar pa!
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: R

Jag vill också gå till puben och dricka öl!



Låter som att du har det bra iaf, härligt!

2010-05-19 @ 16:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0