London baby!

Imorgon smäller det. Nu var det hm.. 8 månader sedan sist jag var i London. Hela 10 dagar ska jag bos hos min syster o Chat o umgås, kolla på tusen filmer och ha det bra. En tripp till Thorpe amusement park är inplanerad men annars så får vi se vad vi ska göra.

Gårdagen var rolig. Alla människor blev bara så himla fulla (utom jag måste jag tillägga här) och de spelade så hög musik att man blev typ döv. Men det var trevligt iallafall.

Idag har jag umgåtts med syster Soffan och bror Petta. Vi har spelat tvspel och åkt till Maxi där jag inhandlade en massa skit (läs godis).

Jag har inte så mycket mer på hjärtat. Vi hörs om om jag överlever flygresan. Fy. Jag hatar verkligen att flyga. Jaja. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0