Jävlar Amalia

Jag har tillbringat kvällen med att se de sista avsnitten av Greys säsong 6 samt Vampire Diaries. Ni som inte sett detta eller inte vill veta vad som händer läs inte nedan.

SPOILERS.
Greys-Alltså jag säger bara...mmmm mmm. Jag har hållt mig ifrån Greys lite under den sista säsongen då jag tycker att de började tappa fotfästet lite när Lizzy försvann och de dödade George (mina favoritkaraktärer). Men de två senaste avsnitten var verkligen Greys, gammal hederlig stämning och känsla. Spännande, sorgligt och vackert på samma gång. Jag grät några tårar och då är det som det ska. Jag njöt av de två sista avsnitten. Mer sånt.

Vampire Diaries-Alltså man hade ju på känn att Katherine skulle dyka upp i det sista avsnittet. Ändå blev jag förvånad över att det var hon i slutet. Jag förstår inte riktigt varför hon ville döda John dock, då han enligt Isobel arbetade "tillsammans" med henne. Men det som störde mig är att de dödade Anna. Ska Elenas stackars bror förlora alla? Cut him some slack will you. Jag tycker bara att det känns onödigt drygt att han med största sannorlikhet blir vampyr (även om jag känner på mig att Elena kommer ta honom till sjukhuset innan och rädda honom). Det skulle liksom bli onödigt mycket drama om han ska genomgå förvandlingen.

SLUT PÅ SPOILERS.

Jag längtar tills imorgon! Jag ska hem till familjen och njuta av god mat (antar jag) och trevligt sällskap. MASSOR med godis och cola och Eurovision del 2. Kan det bli bättre? Sedan på fredag ska syster och jag ha ett Supernatural säsong 5 marathon. Sen på kvällen blir det att träffa G.


Yummy.

Nej nu ska jag sova. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0