Day 7

Hej alla.

Idag har jag varit har i en vecka. Bara tre hela dagar kvar (med idag raknad) och det kanns lite vemodigt. London ager. Som vanligt. Idag ska vi till Westfield (Europas storsta shoppingmall). Jag var ju dar i september ocksa och det ar kul. Tyvarr har jag redan slosat sjukt mycket pengar sa jag kan inte kopa nagot, men Chat ville kolla pa en jacka.

Ikvall blir det film hemma. Imorgon ska vi formodligen se Robin Hood och pa onsdag ska vi forsoka ga pa musikal om vi hittar nagra billiga biljetter. Jag vill valdigt garna se The lion king, for jag har hort av syster att den ska vara grym.

En nackdel har borta ar att vadret ar ratt daligt. Kallt och mulet mestadels. Detta har bidragit till att deras rum ar sjukt kallt. Vilket i sin tur bidrog till att jag efter en kall (och blot) dag pa Thorpe park mottes av ytterligare kyla. Sa nu ar jag sjuk. Eller sjuk och sjuk. Feber har jag val inte haft sedan medeltiden men en besvarlig forkylning. Jag hoppas att det gar over snart.

Nu ska jag fortsatta spela Super Mario 3. Jag ar pa attonde varlden och det ar sa javla svart. Men fruktansvart kul. Jag vill kopa ett Nintendo.

Jaja. Nar jag kommer hem sa lovar jag bilder.
Ha det bra sa lange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0