Darrig

Sitter har i London med syster och Chat. Vi skulle ha haft en film-hela-dagen-dag idag. Istallet tog Sara och jag en promenad till Notting Hill och kikade lite pa marknaden och kopte bocker. Igar var vi ute pa kandisjakt. Sara berattade att hon sag Hugh Grant pa en pub dar han bor haromveckan sa jag mer eller mindre tvingade henne att ta mig dit. Det var jag, Sara, Chat och Sarah (Saras kompis) som akte dit. Vi sag ingen kandis. Damn. Men en trevlig utekvall hade vi.

I torsdags akte vi ju alla till Thorpe park. Det var fantastiskt kul. Jag och Chat akte berg o dalbana tills hela huvudet snurrade. Han tvingade upp mig pa den uberlaskiga "Stealth". Det ar en bergodalbana som accelererar till typ 100 km i timmen pa tva sekunder och aker ratt upp i luften och sedan ner igen. Jag trodde helt seriost att jag skulle do innan, jag har nog aldrig varit sa nervos i hela mitt liv. Benen skakade, handerna darrade, jag madde illa och var helt torr i halsen. Helt i onodan saklart for det var det roligaste jag gjort. Fy fan vad kul.

Nu orkar jag inte skriva mer. Imorgon ska vi kolla i lite affarer, bland annat Marc Jacobs, jag vill kopa nagot fran hans billiga marke.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0