Back home.

Igår ringde väckarklockan halv sju på morgonen. Jag gjorde snabbt iordning mig, tog min resvaska och gick mot tunnelbanan. Nar jag kom fram till Liverpool street tog jag tåget till Stansted. Sedan gick flyget tio i elva. Kvart över två landade jag hemma i Sverige. När jag klev av planet möttes jag av något som kändes som medelhavsvärme. Det var strålande sol och 26 grader. Helt fantastiskt underbart. Lilla Västerås flygplats var proppfullt av svenska soldater. Ja, inte en vanlig syn. De skulle förmodligen iväg till Afghanistan eller liknande. Väldigt konstig tanke.

Det var skönt att komma hem. Det är alltid skönt att komma hem. Jag och Rebecka gick till affären och köpte ett paket piggelin, sedan gick vi ut och satte oss på en filt i det underbara vädret.

Nu är det helg och vi har inte bestämt vad vi ska hitta på än. Jag hoppas att vädret blir bra imorgon!

Nej, nu ska jag spela lite tvspel innan jag cyklar ner på stan för att möta R. Jag ska lägga upp lite kort från resan såfort Chat mejlar över dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0