And we'll keep on fighting

OO mitt älskade växthus mår så bra! Jag har förvånat mig själv genom att ta hand om det. Det växer så det knakar! Jag känner mig lite orolig nu eftersom jag inte har någon som helst aning om vad jag ska göra med mina växter när de blir för stora för växthuset. Hjälp! Hur planterar man om växter? Vem ska vattna när jag är borta i 10 dagar? Åå...jag har verkligen inte tänkt igenom det här.

Det ser lite roligt ut i mitt fönster förresten för alla andra blommor är döda förutom mitt växthus. Varför vattnade jag inte dom andra växterna samtidigt?

...

Idag har mitt paket med amerikanska snacks kommit. Till AM:s Supermarket.

Va?

Var ligger det?

Hur tar man sig dit?

Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0