Taking the stage

Nämen hejsan!

Jag ligger i soffan just nu och kikar på min nya favoritserie. MTV:s "Taking the stage". Dom sänder hela säsong 1 idag för att det är premiär för den andra säsongen ikväll. Jag fattar inte att jag inte har sett den här serien förut. Den är totalt awesome! Herregud jag är nog lite kär i Tyler tror jag. Hur söt är han inte på skala? Mia är totalt fantastisk på att sjunga. Jasmine är dryg. Ja, det var nog min lilla sammanfattning.

Igår var helt okej. Det var kul hemma hos Mia men krogen sög. Alldeles för mycket folk var det, man kunde ju knappt röra sig. Jag drog hem rätt tidigt med älskade donken som sällskap.









Nu ska jag återgå till att kolla på tv. Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0