Stephenie Meyer om huvudrollerna i "The host"

Såhär sa Stephenie Meyer i en intervju 2008 med MTV angående huvudrollsinnehavarna i hennes kommande film The host (som naturligtvis är baserad på hennes bok med samma namn):

Meyer: I would. ... With "Twilight," I felt the actors needed to be up-and-coming artists that haven't been recognized yet. ... With "The Host," I think the actors could be really big names. That would be cool. I'd love to see Robert Redford put on a beard and be Jeb; he would be amazing. ... Matt Damon has some very Jared-esque qualities, and then [I'd love to see] Casey Affleck as Ian and Ben Affleck as Kyle. Imagine the interplay.


Jag hoppas verkligen att hon inte får bestämma. Jag hade tänkt mig en mycket yngre cast. Matt som Jared? Nej fy. Casey kanske skulle funka, men han är alldeles för gammal. Jag ska fundera på vilka jag vill ska spela huvudrollerna och posta bilder sedan så får ni se!

Nu: Bourne identity.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0