Remember Me, Robert Pattinson.

Det är bra att ha vänner som går mycket på bio för då kan man om man har tur (vilket jag har ibland tro det eller ej) få följa med på förhandsvisningar. Nästa onsdag den 10 Mars ska jag hänga med M. och se "Remember me" med Robert Pattinson och Emilie de Ravin. Filmen verkar rätt mörk och sorglig men jag vill se den för att det är Roberts första riktiga film efter twilight hysterin. Det ska bli kul och se om han kan spela något annat än vampyr.



Snön bara vräker ner idag. Ska detta aldrig sluta? Jag ser bara vitt, vitt, vitt. Jag längtar efter grönt, blått och gult. Sol och värme eller varför inte lite regn. Vad som helst förutom vitt. Blä.

Nu är det snart dags för mig att gå hem. Ikväll ska jag läsa om en shopaholic i New York och sedan gå och lägga mig tidigt, jag är helt slut.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag ska också gå på förhandsvisningen! Wiho!

2010-03-02 @ 12:48:38
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0