Remake

Hej människor!

Jag har återuppstått från de döda. Jag har inte haft någon lust att blogga. istället har jag umgåtts, kollat film, ätit god mat och dansat mig igenom lördagsnatten. Fy fan vad roligt det var i lördags! Bästa kvällen på länge. Mycket trevligt folk ute. En grej som jag inte förstår; bara för att man är snygg måste man vara odräglig, självupptagen och tro att man kan få precis allt man vill? Alltså seriöst grabben, ta dig i kragen! Löjligt.

Idag läste jag att de ska göra remakes av Hitchcocks klassiska "The birds" och Polanski's "Rosemary's baby". Alltså seriöst. varför? 






Om ni inte sett dom, JUST DO IT.

Ikväll ska jag hem till päronen. Mat och Mexicobilder är vad som bjuds.

Ha det gött hörrni.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0