Rayban

Hej alla!

Nu har jag precis kommit hem från Uppsala. Jag har haft en trevlig 1 1/2 dag med syster och övriga inblandade. Igårkväll åt vi på en restaurang som hade världens härligaste atmosfär. Ett thailändsk ställe med lampor, parasoller och träbord överallt. Det kändes lite som att man satt på en thailändsk strand någonstans och smuttade på en mojito. Minus mojiton då. Helt plötsligt släcktes hela restaurangen ner och ljudet av regn hördes innan det började åska och blixtra. Det var helt klart kvällens höjdpunkt. Varje gång det hände (2ggr..) sa vi alla "wooo.." och jag kände mig lite som ett barn igen. Hehe. Maten var väl inte det godaste jag ätit, men inte heller det äckligaste.

Idag har vi gått runt i Uppsala och shoppat. Jag köpte en klänning till kvällens black and white-temaförfest. Jag föll för trycket. Mitt eget så att säga. Sedan impulsköpte jag ett par klassiska Wayfarers. R tycker att de ser exakt likadana ut som de jag har men NEJ DET GÖR DOM INTE. Dyra som fan dock.

Nej, nu ska jag dricka lite kaffe sedan ta en dusch. Festligheter väntar!

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0