Pomeranian

Hej!

Dagen har varit ganska så stressig. Taket rasar in på en butik, vem får ta reda på returer osv? Voila. Anyway, det är ganska kul att göra nåt annat än att svara i telefon.

Annars så har dagen gått ut på att titta på bilder på min framtida hund. Hittade en annons idag på en pomeranian och de är ju helt underbara. Jag vill inget hellre än att skaffa hund och nu kan jag såklart inte tänka på något annat än det. Kolla in lite bilder på rasen:

  











 





Jag vet att mamma och pappa inte riktigt förstår mig. Jag tror faktiskt att de eventuellt skulle bryta kontakten med mig om jag gick och köpte en hund. Men alltså. Jag tror ingen i hela världen kan förstå min kärlek och längtan efter en hund.

I hela mitt liv är en hund det som jag mest av allt velat ha. Och när man tänker efter, man kan ju dö när som helst, ska man inte göra det man vill medan man kan? Det blir ett enormt ansvar. Jag vet att det kommer bli kämpigt både ekonomiskt och tidsmässigt. Men jag tror att jag kan klara det, allt är möjligt om viljan finns där. Miljoner människor får det att fungera, varför inte jag? Jag vill ha mig en hårig liten hårboll till bästa vän.




Kommentarer
Postat av: Elmo

KLART du ska ha en liten kompis!!! att skaffa hund var det bästa jag gjort, även om alla var emot mig då också! Nu tycker alla att det är det bästa som hänt! :D Lycka till

2010-12-06 @ 23:35:56
Postat av: liza

sån hund har jag:)

2010-12-17 @ 19:34:04
Postat av: Anonym

Sjukt ful hund! Ser ut som stryk

2010-12-19 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0