Oscar

Hej alla glada.

Min helg var ovanligt kul. I fredags var jag ute på afterwork med jobbet och i lördags gick jag och R ut. Det brukar vara ganska tråkigt men i lördags var det helt okej faktiskt.

I söndags var det då äntligen dags för Oscarsgalan. Det var inte det lättaste att hålla sig vaken, men jag lyckades med att se hela utan att somna. Jag tycker att galan var ganska trist i år. Baldwin och Martin var urtrista, ja nästan pinsamt dåliga. Jag tycker hela "show" känslan saknades i årets gala och det kan ju bero på att det i princip bara var tråkiga skådespelare nominerade i år. Jag menar förra året var Brad Pitt, Angelina Jolie och Jennifer Aniston på samma gala i samma rum. Svårslaget!
Men jag är iallafall överlycklig över att Bigelow vann över Cameron. The Hurt Locker är en underbar film som är en miljon gånger bättre än Avatar.

När galan slutade klockan sex gick jag och la mig. Jag sov till klockan tolv. Sedan åkte jag och bästis runt på en väldigt trevlig shoppingrunda. Vi har bla äntligen satt upp hyllan ovanför soffan som vi har snackat om sedan vi flyttade in. Tack vare hennes härliga pappa. Lovely.

Idag satt jag och googlade på The cove och tror ni inte att discshop har den importerade filmen i lager? Jag dör lite av lycka. Nu är den beställd och inväntas imorgon efter jobbet. Can't wait.

Igår såg jag Bröllopsfotografen med R och G. Den var bra faktiskt, som jag trodde.

Nej ni. Nu ska jag fortsätta med mitt här på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0