oo Tim Burton goes vampire

Jag läste precis någonting väldigt intressant. Tim Burton i samarbete med Timur Bekmambetov (Wanted, 9) ska producera "Abraham Lincoln; The vampire hunter". Yes ni hörde rätt. Filmen ska handla om Abraham Lincolns kamp mot vampyrerna, något som började redan i unga år, som ett sätt att hämnas för att de mördade hans mamma. Filmen kommer att vara baserad på en bok skriven av Seth Grahame Smith, som även kommer att skriva manus.

SPÄNNANDE, i cannot wait.

Några roliga kommentarer om artikeln:

Mothra
Tue 03/02/10 5:24 PM

Lemme guess: Johnny Depp as Abe Lincoln and Helena Bonham Carter as Mary Todd Lincoln? Hmm.. some synergy there with the three names, but I’m thinking “How soon does THAT open!?”

BigD
Tue 03/02/10 8:58 PM

I don’t think she’d be able to fit my enormous…expectations.

What? you thought I was going to say penis didn’t you?


alex
Tue 03/02/10 5:24 PM

omg omg – how about James McAvoy playing Lincoln!?! but i just want him to play everything because he’s foxy. but i think it would work!

Anthony
Tue 03/02/10 9:15 PM

James McAvoy is tiny. Abe Lincoln was like 6′4″.


Haha folk är så himla roliga. Förresten jag ska publicera min The host cast senare under dagen. Jag har precis kommit på vem som borde spela Jared. He he I am a dork.

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0