Onsdag

Hejsan!

Ja min design ser förjävlig ut. Ska fixa den när jag får tid eller ork. Idag har varit en helt okej dag på jobbet. Vi hade möte på eftermiddagen och det gör att dagen känns lite kortare. Men det känns helt ologiskt att det inte är torsdag idag. Det borde vara det eftersom det är min fjärde jobbdag. Blä.

Helgen kommer att bli jätterolig! På fredag åker jag och brorsan till Uppsala och ska hälsa på syrran. Planen är väl att åka dit med Linus och richard, väldigt bra. Sedan umgås med kära syster. På lördag tänkte jag ta en lite shoppingrunda i Uppsala. Jag älskar att de har Monki där och H&M trend.

Sedan på lördag kväll ska en M. ha födelsedagsförfest med tema black & white klädsel. Min klänning är ljusrosa. Jag tänker hävda att jag är färgblind om någon undrar. Sedan blir det väl bmb på det. Ska bli kul! Underbart väder ska det bli på lördag så det blir att plocka fram skinnjackan och mina Raybans. Sedan på söndag väntar snöstorm igen. Haha. Vilket jävla land vi lever i!

Catch you guys later
 XOXO


Kommentarer
Postat av: sara

gud vad jag saknar dig och sofia och resten av familjen. Ha en underbar helg, nasta helg ses vi!



Imorrn ska jag till italien. Kramis

2010-03-25 @ 00:08:34
Postat av: J.

Detsamma älskade syster! Jag längtar tills ni kommer. Hoppas att ni får det underbart i Italien. Inte alls avundsjuk..

2010-03-25 @ 10:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0