O. M. G. SOFIA!

Vet du vad jag precis läste?! Jag kan inte riktigt andas ordentligt, jag sitter och studsar upp och ner i stolen här. Shit alltså. Diablo Cody ska (håll i dig) göra Sweet Valley High till långfilm. !!!! !!

Såhär sa hon på twitter:
Diablo says that the film will be set in the 1980’s, much like the original novels: “Don’t feel like brokering some deal with T-Mobile to give Enid a Sidekick.” It wont be anything like the 1990’s television series based on the books. The story will be a “sharp comedy/satire” but will feature “plenty of ’sincere’ SVH moments too.” “No werewolves. Plenty of Todd.”


Shit det här har jag väntat på ända sedan jag läste böckerna och var omkring 10 år gammal. Jag dör lite.
Projektet står t.o.m. nämt i imdb. Shiiit.

Kommentarer
Postat av: Sofia

HERREJÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!! HYPERVENTILERAR TYP!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLTSÅ, BÄSTA GREJEN NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2010-03-03 @ 13:23:47
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: Sofia

HERREJÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!! HYPERVENTILERAR TYP!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLTSÅ, BÄSTA GREJEN NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2010-03-03 @ 13:23:57
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

JAG VET. Typ den bästa nyheter jag hört någonsin. JAG LÄNGTAR!!!!!

2010-03-03 @ 13:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0