IMDB - min bästa vän.

Ja, ni har avslöjat mig. IMDB är min absolut bästa vän (Förlåt R!). Jag kan sitta där i timtals! Man går in på en person och ett tu tre har man fått reda på att Steven Spielberg och Peter Jackson ska göra tre Tintin filmer. Till exempel. O du ljuva sida. Jag önskar ganska mycket att jag var imdb pro kund dock, det vore ganska så hardcore.

Soffan jag tror att du skulle vara intresserad av att veta att dom håller på med en Jane Eyre film nu. Jag vet inte varför det stör mig men jag gillar det inte riktigt. Jag älskar ju miniserien. Skådespelarna är inte heller alls så som jag föreställt mig. Michael Fassbender och Mia Wasikowska spelar huvudrollerna. Fast oj vilken yummy bild jag hittade på honom:



Ni kanske känner igen honom från Inglorious basterds, Hunger eller 300.
Plain Jane:



Ja. Åter till Tintin förresten. Filmen ska heta "The adventures of Tintin: The secret of the unicorn" och har med sig namn som Daniel Craig, Simon Pegg, Jamie Bell (som tintin) och Andy Serkis (SKRÄLL). Filmen blir den första i en tänkt triologi och kommer att släppas i 3D. Den första filmen kommer visas på bio 2011.
En av de första bilderna från inspelningarna:



Nej, nu ska jag gå och äta smörgåsbord. TJA!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vad tufft med Tintin! Coolt att de gör dem tillsammans. Det blir säkert bra. Ställer mig också lite tveksam till Jane Eyre. Hur många gånger ska de göra remakes på Jane Eyre, Stolthet och fördom och Svindlande höjder liksom? Det räcker. Apropå Mia Wasikowska, har du sett Alice än?

2010-03-19 @ 12:38:31
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0