Here Comes The Flood

Tankar och funderingar en torsdagseftermiddag

-Peter Gabriel- Here Comes The Flood
. Underbar, alltid.
-Jag önskar verkligen att jag kunde spela gitarr. Det vore grymt.
-Nu sitter mamma på planet mot Mexico. Gud vad orättvist.
-Varför har jag inte bättre musik i min ipod?
-Kanske ska jag gå hem idag?
-Killar är dumma ihuvudet.
-Afterwork med jobbet imorgon. Borde bli kul.
-Sega kolor med olika smaker är rätt äckligt. Jag förstår inte varför jag proppar i mig dom.
-Sophie Kinsella är ett komedigeni och en jävla sucker for happy endings
-Varför suggestar folk vänner på facebook? det är ju hur mobbat som helst. "Jag är vän med dig för x tyckte det"
-Facebook är mobbat.
-Jag älskar facebook.
-Jag vill inte befinna mig här. På jobbet. I denna stad. Med dessa människor.
-"Vi är inte riktigt på samma våglängd" fick jag höra av en butik idag. Nej du är dum ihuvudet och det är inte jag.
-Sitter blindtarmen på höger eller vänster sida?




 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Blindtarmen sitter på höger sida, men ganska långt ner, vid ljumsken typ. Jag är lite orolig för mamma. Hoppas det går bra för henne. Hörde imorse på radion att de ha upptäckt en ny form av svininfluensan i Mexico också. Kul!

2010-03-04 @ 15:37:05
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: R

haha, vilka roliga tankar du har. Tummen upp!

Tittar på Ellen på tv just nu, en gäst sa: "My wife gave birth to our daughter yesterday". Översättning: "Min fru nedkom med arv igår". Var inte det väldigt roligt eller är jag bara trött i huvudet?

2010-03-05 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0