FREDAG!!!

ÄNTLIGEN.

Alltså jag tror inte ni förstår vad glad jag är över det faktum att det är fredag. Jag är heeelt slut. Jag förstår inte hur jag ska orka med resten av den här dagen. Det är fan jobbigt att jobba 6 dagar i rad.

När jag kommer hem idag ska jag packa ihop en liten väska och sedan vänta på att Richard eller Linus kan hämta mig. Sedan svänger vi förbi bjurhovda och hämtar upp brorsan. Sedan bär det av mot Uppsala! Ikväll ska vi äta på en mysig thairestaurang som heter KohPhangan. Det ska tydligen blixtra och greja därinne. Annelie på jobbet har ätit där i Sthlm och säger att det är jättegott.

Imorgon ska jag shoppa! Det ska bli grymt.

Nej ni, jag orkar inte skriva nåt mer nu. En sista grej bara, när Sara o Chat kommer hit så ska vi alla gå o se The lovely bones. Okej Soffan?



TREVLIG HELG.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sett den. Den sög.

2010-03-26 @ 16:43:16
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0