det nalkas födelsedag.

Egentligen vill jag inte prata om det faktum att jag fyller år om ca en vecka. Usch, fy och blä. Jag vill inte bli äldre! Men jag kom ändå fram till att jag skulle nämna för er som är intresserade vad jag önskar mig. Med det menar jag naturligtvis min familj, ni andra behöver verkligen inte köpa något. Alltså seriöst, jag vill inte ha något av er. Ni skulle bara våga skicka hem en massa presenter. Jag kommer vägra ta emot dom.

Hehe. Skoja bara.

Here goes:

1. Brillor från Rayban Wayfarer




 Ljuvlig liten sak. Dad och mum ni vet för jag har mejlat er info. :)

2. Flygbiljetter till Sydafrika.

 


3.  Pomeranian valp



3. Sara Gruen: Riding lessons



Går att beställa på adlibris, på engelska tack.

4. Underbara klänning på Sisters. Om någon är intresserad av denna så kan ni fråga Rebecka, hon vet vilken jag menar.

5.  Och ja, jag skämtade om nr 2 och 3. Jag fattar att ni inte kan köpa det, så pappa sluta upp med den där minen!

6. http://shop.hm.com/se/gardencollection
H&M the garden collection. det finns några riktigt underbara plagg där som jag skulle vilja ha. Dessa är utsålda på nätet men de kanske finns i butik i Uppsala eller London? De som intresserar mig mest är (nu räknar jag vilket nummer i kollektionenpåhemsidan från vänster, i ordning efter det jag mest vill ha.  Nr 15 (fantastiska färger), 22 (underbara röda rosjackan), 8 (röd, inte vit), 10. Skulle ni lyckas hitta någon av dessa skulle ni göra mig väldigt lycklig!

Sedan kommer jag inte på något mer.

Ha en trevlig måndag!


PS. SARA VAD ÖNSKAR DU DIG????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0