Confused.

Ja så känner jag mig just nu. Gällande det mesta faktiskt! Men, men det är bara att ta nya tag framåt.

Igår jobbade jag 8-20.00. Det var ganska jobbigt och det kändes hyfsat konstigt att komma hem halv nio, kolla Grey's och sedan gå och lägga sig. Jag var helt slut och somnade på tre sekunder. Jag vet inte riktigt om jag har växt ifrån Grey's, tröttnat eller om det är serien som har blivit sämre? Jag känner liksom inte alls samma intresse som förut. Lite sorgligt faktiskt!

Imorgon är det fredag igen. Hur gick det till egentligen? Jag förstår ingenting. Men klaga är ju dumt så jag ska vara tyst. Fast jag jobbar söndag så det känns lite drygt. Men bra med lite pengar inför arbetslöshetsmånaderna som kommer.

Idag tänker jag promenera hem, önska mig lycka till. Jag kommer nämligen att vilja dö efter 5 minuter. Jag hatar motion.




Den här boken läser jag för övrigt just nu. Helt underbar. Jag älskar Khaled Hosseinis språk.


Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag känner likadant. Fast å andra sidan känner jag mig ganska osugen på tv-serier över huvud taget just nu. Tv-serie-svacka. Inte ok.

2010-03-18 @ 20:40:06
URL: http://ensofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0