Chili.

Hej people.

Dagen har väl inte varit sådär jättebra. Det började imorse med att chiliflaskan flög ut ur kylskåpet, ner på golvet och i tusen bitar. Glassplitter och chilisås täckte hela golvet, mattan, mina jeans, armar, väggar.. ja ni fattar. 5 minuter innan bussen skulle gå. Som tur är har jag en vänlig vän som skjutsade mig till jobbet istället. Så nu har jag suttit på kontoret en hel dag med röda fläckar på byxorna och luktat som chilisås. Blä.


En annan dålig sak med idag är att det är iskallt. Överallt. Jag är också på uruselt humör. Men jag ska hem och laga en god sallad, det är det enda som håller mig uppe just nu.

Haha nejdå så illa är det inte! Ha en bra kväll, det ska jag ha.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Dude. Vad har hänt med din design?

2010-03-23 @ 19:11:51
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

Det kommer sis. Måste bara installera photoshop sen så ska jag fixa och trixa lite.

2010-03-24 @ 08:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0