BULL

Okej. Nu är man tillbaka på jobbet. Det är tyst och stilla här på kontoret, det enda ljud jag hör är säkerhetsvakten som går runt och mäter dropp i pelarna. Ja fråga mig inte.

Efter gårdagens sockersöta inlägg tänkte jag berätta om filmerna jag såg igår. The box var ju utan att överdriva typ den sämsta film jag någonsin sett. Herregud vad den var kass! Allt från Cameron Diaz löjliga östkustdialekt till deras brist på förvåning över att en man med halva ansiktet erbjuder dom en låda; tryck på knappen så får ni 1 miljon dollar och någon okänd dör, tryck inte och erbjudandet går till någon annan. Jaha säger dom och frågar sig vad de ska göra. HALLÅ? Är det första frågan man skulle ställa sig? Regissören förlorade mig redan där, det var ju så jäkla fruktansvärt löjligt allting. Sedan när de började med portaler och flytande vattenlådor, blixar och jag vettafan- ja då tyckte jag synd om regissören. Han hade en hit med Donnie Darko och trodde sig kunna göra något liknande mysteriskt när han istället borde ha kastat in handduken för länge sedan. Den enda behållningen var att filmen ustpelade sig i Richmond, VA eftersom jag har bott där och jag kände igen mig i staden. Den var lite skoj. Nej pretentiöst bullshit och 2 timmar av mitt liv som jag inte kan få tillbaka!



Next. (500) Days of summer med söta Joseph Gordon-Levitt och dryga Zooey Deschanel. Jag har så svårt för henne, särskilt i en roll där det är meningen att hon ska vara perfekt, underbar och lite galen. Äh bullshit säger jag igen. Joseph utklassar ju henne med hästlängder. Filmen var iallafall underbar och hade ett fantastiskt soundtrack. Budskapet i filmen fördes fram och sista repliken var klockren. Jag skrattade t.o.m högt några gånger. SE DEN, SE DEN, SE DEN!



Hörs sen.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0