Vecka 1.

Så var den första arbetsdagen slutförd. Efter att nästan ha försovit mig i morse, så anlände jag till ett Ica fullproppat med killar som skulle på anställningsintervjuer. Lite småjobbigt att ta sig igenom en hord av killar som glodde så att det såg ut som att ögonen skulle ploppa ut.

Dagen gick bra. Halva dagen satt jag och stirrade in i dataskärmen eftersom inget fungerade. Naturligtvis. Efter lunch verkade det dock ha skett ett under och jag kunde börja arbeta. Jag var lite nervös inför det första samtalet så som man är. Man tror ju att man har glömt allt. Det hade jag inte. Jag kom ihåg allt och behövde inte fråga någon om hjälp en enda gång. Jag var grym. Nybörjar tur? Det får tiden utvisa. Men det var faktiskt ganska kul för folket i telefonen var trevliga som aldrig förr. 
 
När jag kom hem fixade jag matlådor till typ ett år framåt. Inte särskilt gott var det heller. Men vad gör man inte.

Ikväll blir det fotboll. SKRÄLL. Italien vs. Paraguay. Spääännande.

Vi hörs hörrni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0