Blind.

Idag har jag verkligen inte gjort ett skit. Jävligt skönt! Jag har spelat lite på mitt tvspel och äntligen klarade jag av att slå den där jävla orchen. Fy fan, det tog bara typ 4 timmar totalt. 10 töntpoäng till mig.

Hörrni. Jag har något i ögat. Det är så irriterade, det sitter något under ögonlocket och jag har försökt med allt, ögondroppar, vatten, linsvätska. Fuck det gör ont. Jag ska sova på saken (bokstavligt talat) och hoppas att det inte sväller upp till en boll imorgon så läkarna måste bända upp ögat. Eller vad de nu skulle göra.  

Nu väntar jag på att Jersey Shore ska börja (är jag den enda som fullkomligt älskar det?). Jag är lite ledsen över att jag missade MTV movie awards igår. Måste kolla om det kommer att visas i repris.

Imorgon kanske syster kommer över, det blir mycket trevligt.

Nu ska jag och mitt snart blinda öga försöka titta på tv.

 Tyck synd om mig, snälla.

Kommentarer
Postat av: Chat Singh

Feel sorry for you? You have the best life! Watch TV, play games, watch more TV....



Okay, perhaps the eye thing is a bit shit.

2010-06-08 @ 21:42:54
URL: http://thedomesticatedape.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Haha yeah I guess I shouldn't complain too much.. And my eye is well today so that's a relief.

2010-06-08 @ 23:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0