Underbara dag.

Vilket jävla fantastiskt väder vi har haft idag! Heelt sjukt underbart.

Jag har cyklat ca 2 mil idag. Okej 1.6 typ. Det är ju nästan 2. Utöver det har jag bara latat mig i solstolen hela dagen. Imorgon kör jag en repris för vädergudarna har lovat fint imorgon med. Bror är hemma vilket gör det hela lite roligare, jag planerar att lura ut honom i solen så att hans bleka-vampyr liknande kropp får lite färg. Jag gissar tyvärr att detta mission kommer att misslyckas.

Fy fan vilket värdelöst program Sandhamn är. Han som snackar till programmet, är han seriöst eller? Jag hoppas verkligen inte det. Det händer ju absolut ingenting, någonsin. Varför jag tittar? Jävligt bra fråga. Ska genast sluta.

Läggdags!

Haha ha. Tjeena.


Kommentarer
Postat av: sara

Det ar jattefint vader har ocksa. Men jag ar inte ett dugg brun. Kram

2010-06-03 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0