Slutet på lost.

Ja nu har jag och bästa vän sett slutet på lost. När jag hade 10 avsnitt kvar så avslöjade systers kära pojkvän hela slutet. Jag har fortfarande inte kommit över det. Bitter ja.

Iallafall. Utan att avslöja hur det slutar för er som inte har sett det ännu men planerar att göra det så kan jag bara säga att lost skaparna tog an easy way out. Besvikelse.

Jag kom nyss hem från G. Jag ska stoppa i mig något att äta sedan planerar jag att cykla dom 7 långa km hem till bjuris. Tänkte tillbringa dagen med att sola och läsa The host för typ fjärde gången.

Nu är det bara två veckor kvar tills jag börjar jobba igen. Shit vad snabbt det har gått...

Nej vi hörs hörrni, ha det så bra!

(Och Soffan hälsa Christian att han inte behöver vara rädd, jag förlåter honom.)

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0