Segt.

Allå. Datorn är extremt seg idag. Eller telia. Svårt att avgöra vad felet är faktiskt.

Gårdagskvällen var kul. Till en början iallafall. Sedan blev det lite tjaffs och det slutade med att jag åkte hem vid elva.

Idag har jag och R solat vid löga (jag försökte mest vrida mig bort från solens strålar men iallafall).

Soffan, jag läste någonstans att Erik Fellows är tänkbar för rollen som Ian i the Host. Jag tycker att han kan spela Kyle, han är ju grymt lik Ian Somerhalder.


Kyle?

Nej nu ger jag upp, internet är så jävla segt att jag avlider.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha. Vad kul, jag läste verkligen det där senast igår. Ja, han skulle bli en bra Kyle. Men fattar inte riktigt varför folk tänker på honom, han har ju bara varit med i Days of our Lives? Och typ ett avsnitt av CSI.

2010-06-07 @ 12:59:34
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: jenny

Haha mm jag vet, han är ju en riktig nobody slash såpatönt. Väldigt underligt.

2010-06-07 @ 16:03:34
Postat av: Sara

Jag laser The Host nu! kram

2010-06-07 @ 21:05:08
Postat av: Jenny

Yeay go syster! Ska bli kul och se vad du tycker.

2010-06-07 @ 21:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0