MTV movie awards.

Lite väl sent kanske men nu kollar jag äntligen på MTV movie awards. Robert Pattinson och Kristen Stewart är så pinsamma att jag inte kan titta. Det är liksom fysiskt jobbigt att se dom fåna sig uppe på scenen.

Sandra Bullock är underbar. Vilket fantastiskt tal. Kan man annat än älska henne efter det här året? Hennes fula man kan kyssa sig själv i arslet. Good riddance! Betty White är fantastisk rolig också.


awkward.


Sandra and Scarlet


Funny guy.

Sedan läste jag att Sophie Kinsella släpper sin senaste Shopaholic bok den 24 Augusti. Den ska heta "Mini Shopaholic" och vad den handlar om är ju ganska enkelt att lista ut.

Jag längtar!

Igår såg jag, syster och R "Valentines day". Jag hade låga förväntningar men den var faktiskt riktigt bra tycker jag. De hade verkligen ansträngt sig för att inte göra den förutsägbar och Anne Hathaway var underbar som en "phonesex employee". Haha eller vad man nu kallar det.

Nej nu ska jag kolla vidare. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Chat

Yeah I cringed when watching that too.



Here's another embarrassing moment at the glamour awards... embarrassing for Patrick Stewart mainly.



http://www.youtube.com/watch?v=NIBUWqSTp90

2010-06-12 @ 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0