LOVE, HEART

Finns det något värre än att titta på matlagningsprogram när man är hungrig?

Jag kikar på Jamie's American Road Trip på tv. Han är i Los Angeles för tillfället, fast i det mexikanska området. Han lagar en massa färgglada mexikanska rätter och det vattnas i munnen på mig. Snart kommer det droppa.
Jag känner verkligen med de stackars människor som måste växa upp i områden som präglas av våld, gäng och död.

Nu har jag tappat bort mobilen. Fy fan vad frustrerande. Jag hade den för ungefär 5 minuter sedan men nu så är den puts väck. Helvete.

Haha. Just ja. Jag satte den ju i laddaren. 

Dagens ilandsproblem.

Imorgon är det back to business. Efter drygt två månaders ledighet så är det¨åter igen dags för mig att ta en plats i samhället. Jag ser mest fram emot att se fram emot helgerna igen. Förstår ni vad jag menar?

Nej vet ni vad. Nu ska kila.

Ps. Jag är väldigt sugen på att prova att göra den där chokladmolen som Jamie gör nu. Låter intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0