HELG.

Jag blundar. Öppnar ögonen igen. Fortfarande fredag. Fredag. Fattar ni?

FREDAG.

Jag ser fram emot den här helgen! Jag ser iof alltid fram emot helger men just den här helgen tror jag kommer att bli top notch.

Schema?

FREDAG.
*Första lediga helgdagen sedan jag började jobba igen. Bara det liksom.
* England vs. Algeriet. Chips, dricka, öl och trevligt sällskap.

LÖRDAG.
*Bröllopstv hela dagen
*Nybakade foccia (De var nybakade i onsdags)
*Ut på stan på kvällen. Where to go? Det visar sig.

SÖNDAG.
*Ångest över att helgen är slut (ser inte så mycket fram emot det)

MÅNDAG.
*
Jobba halvdag och sedan åka och titta på Twilight-fan spektaklet.

ONSDAG.
*
Sara och Chat kommer hem till Sverige. Fotboll och en massa massa film föreställer jag mig.

TORSDAG.
*
Tar tåget till Hölick. Alldeles, alldeles underbart.

Hm. Hörrni. Vilken lång helg det blev! Kunde inte riktigt sluta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0