Grilla.

Ikväll blir det grillning hemma på gryta. Ja, gryta känns lite som ett tredje hem fortfarande. Jag tänkte inviga min nya klänning även fastän det är kallt som fan.

Vad ska man grilla då?
Jag nöjer mig med något enkelt. Typ potatisklyftor, sallad, grillad majs, marinerat kött och bea. R bara skrattade när jag sa det och svarade "Nöjer du dig med bara det, vad fan hade du förväntat dig någon jävla trerätters eller?"
Hm. Jag tycker att det var lite...Inga hotdogs här heller!

Ni får ha en trevlig lördagskväll!



Kommentarer
Postat av: sara

A vad gott! Jag ska ata kotbullar och potatissallad. Lite konstigt kanske men det ar vad jag har hemma. Kram syster

2010-06-05 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0