Fotbolls VM

Äntligen! Jag älskar fotbolls VM. Eftersom Sverige inte är med i år så är jag en hundraprocentig England supporter detta VM. Nu spelas den första matchen mellan Sydafrika-Mexico. Mexico ser hetast ut för tillfället.

Annars. Jo jag tvingade med mig syster ner på stan idag. Hon var så arg, så arg. Jag och R gick och kollade när Linnea sprang ut och gav henne blommor. Sedan gick R tillbaka till jobbet och jag gick en sväng på stan med syster. Jag tycker så synd om de som tar studenten idag, fy fan vilket jävla väder! Det påminde om när jag tog studenten. Fast jag tror nästan att det var lite kallare då.

Hörrni. Det där ljudet som surrar i bakgrunden på fotbollsstadion är så jävla irriterande. Jag dör snart.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Imorgon ska jag kolla Englandmatchen hos G med chips och öl som ju hör till. Det blir trevligt. Sedan väntar ångest på söndag och jobb dagen därpå.

Sommaren är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0