Det kan man kalla kväll.

Telefonen ringde vid elva. Jag svarade. En man med näst intill oförståbar svenska meddelar mig att jag har tappat min plånbok. Har jag tappat min plånbok svarar jag?. Det hade jag tydligen. Den är på väg till mig nu as we speak i taxi. Jag måste betala taxiresan. Rätt bra service ändå måste jag säga. Schysst liksom att någon löser mitt problem innan jag ens vet att jag har ett.

Igår började kvällen hemma hos oss. Sedan for vi ner till Pitchers för att kolla fotbollen med R:s bror och hans kompisar. Kim kom dit. Tyvärr hade en propp gått så vi satt och kollade på brus. Så då gick vi till Sportbaren. Där var det drag kan jag lova! Men kim blev hungrig. Då gick vi till två rum och kök och kollade klart på matchen där. Fan vad dåligt de spelade. Katastrof. Efter det gick jag och R till Bill och bob. Där träffade vi hela gänget från Pitchers så vi blev kvar där hela kvällen. Det var grymt trevligt! Kvällen slutade med att Jag, R och vår granne (fråga mig inte) tog en taxi hem tillsammans. Vi gick över till honom (han bor precis brevid oss, alltså vi snackar en halvmeter) och spelade dart och käkade donken. Sedan gick vi hem och sov.

Mycket trevlig kväll!

Idag blir det bröllopsbevakning och eventuellt fotboll. Sedan får vi se var kvällen tar oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0