BRASILIEN.

Jag lever!

Det var längesedan jag skrev nu. Jag har levt lite i helgen nämligen. I torsdags kväll åkte jag och brorsan tåg upp till Hudiksvall. Där kom syrran och hämtade oss med bil och vi körde ut till Hölick. Där har jag ätit gott, druckit gott, kollat på underbar fotboll, spelat kubb, gjort midsommarstång, gjort midsommarkrans, ätit godis tills tänderna ilade, solat på stranden tills händerna blev blåa (det blåste isvindar) och bara haft det allmänt underbart. Lennon (vår katt) dödade en ekorre den första dagen och åt upp huvudet, resten släpade han fram till huset för att med stolthet visa vilken duktig jägare han var. Det uppskattades inte. Inte heller uppskattade jag att ha honom i sängen strax efter massakern.

Chat tog jättefina kort och jag vill hemskt gärna visa dom men tyvärr så verkar inte hans USB-sladd fungera så än så länge har jag inte kunnat få korten.

Arbetsveckan har börjat. Syster är ledig- skitunge. På torsdag börjar cityfestivalen. Fotbollen är underbart spännande just nu. Ikväll spelar Brasilen-Chile. Jag hejar fullt ut på Brasilien nu när England har åkt ut. De spelar inte fotboll, de dansar över planen. Jag älskar att se dom spela. Argentina är också undebara att titta på!

Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0