Morgonstund i raketfart.

Morgonen började väl sådär. Vaknade klockan sex och var pigg. Somnade om runt halv sju. Vaknade igen tjugo över åtta. Tjugo över åtta tänkte jag och låg kvar i sängen. TJUGO ÖVER ÅTTA! Jag for upp ur sängen i panik. Kvart i nio parkerade jag cykeln utanför jobbet. Ganska bra jobbat ändå. Gick in på kontoret, startade datorn, loggade in, öppnade en till identisk inloggningsruta och loggade in där med. Hämtade kaffe. Undrade varför jag var inloggad redan. Loggade ut. Hade två identiska inloggningsrutor uppe på datorn brevid varandra, som båda var utloggade. Fattade att jag inte riktigt hängde med i huvudet och loggade in igen.

Herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0