TIM BURTON IN MY HEART.

Vilket underbart mysväder det är idag! Är det bara jag som gläds över en ligga-i-sängen-med-godis-chips-och-cola-hela-dagen-dag? Jag är nog inte fullt frisk. Eller är det just det jag är?


Igår gick jag och Rebecka till Tabasco där vi drack goda somriga drinkar och hade det trevligt. Vi träffade syster där i någon minut innan de drog hem eller något sådant. Märkligt. Sedan gick vi till bmb men det sög som vanligt så vi åkte hem i vanlig ordning efter en liten stund.

Idag har vi sett Alice in wonderland och Men who stare at goats. Jag gillade Alice jättemycket och jag blev återigen kär i Tim Burton. Fy fan vilken jävla man det där är alltså! Vilken vision, vilken fantasi! Otroligt.
Men who stare at goats var ganska bra, den hade en intressant historia men jag vet inte om jag tyckte att de lyckades förmedla den på samma sätt som deras andra filmer. Det var något som saknades liksom.







Nu lyssnar jag på "Love the way you lie" som en besatt person. Jag blir sådär ibland. Besatt av saker. Jag är världens lataste människa men när jag vill ha något då jävlar händer det saker. Jag ska ha det. Synd att jag aldrig får den där känslan när det gäller viktiga saker.

Nu svamlar jag. Äh, gå och lägg er. Det ska jag göra.


Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0