Team Jacob.

Eclipse var faktiskt bra. Lätt den bästa av de tre filmerna! Sedan störde man sig ju på vissa saker, Bellas töntighet och det faktum att vampyrerna var gjorda i typ porslin och kunde slås sönder i ett slag. Jag antar att det beror på att den ska kunna ses av fans under 15 år. Men den var underhållande!

Idag blir en väldigt jobbig dag. Klippa gräset hemma. Städa hela lägenheten. Handla. Herregud. Jag kommer dö ikväll. Men jag ser fram emot att G kommer hem från Rhodos inatt.

Nej vet ni vad. Nu får jag gå hem om tio minuter. Helt otroligt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi såg den också igår och tyckte också att det var den bästa hittills. Jag störde mig allra mest på Kristin Stewarts peruk, men annars tyckte jag att hon faktiskt var ganska bra. Men det kanske var just Bella du var irriterad på, inte Kristin.

2010-07-01 @ 18:19:29
URL: http://ensofia.blogspot.com
Postat av: J.

Haha ja fast jag tyckte att hon var ovanligt söt i filmen. O ja det var Bellas karaktär jag störde mig på, Kristin var faktiskt bra i filmen (för att vara hon). Jag såg henne inte bita sig på läppen en endaste gång! Otroligt.

2010-07-02 @ 10:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0