Raggarstaden.

Varje år anordnas Power Meet här i Västerås. Varje år har jag lyckats fly denna sammankomst. I år jobbar jag såpass mycket att jag inte hade något annat val än att stanna i Västerås.

Vad som känns som en miljon raggare med tillhörande bilar intog alltså staden inför torsdagen, där för att visa upp sina bilar, träffas och tyvärr (för min del) supa skallen av sig.



I Fredags lyckades jag undvika det hela genom att stanna inne och titta på film hela kvällen. I Lördags hade jag inte riktigt lika tur. Man blir ju helt seriöst mörkrädd! Jag tycker absolut inte att det är något fel att vara bilintresserad och många av bilarna är ju rätt snygga. Men sättet de beter sig på är ju skrämmande. Den korta sträckan ner på stan blev typ en mardröm. Jaja.

Idag kom antagingsbeskedet till universitetet! Jag är första reserv på Filmprogrammet i Örebro. Jag blev antagen till en skola i Gävle. Jag vill verkligen gå på filmprogrammet dock så jag väljer nog det och hoppas på det bästa!


Kommentarer
Postat av: Sara

Men grattis syster! Gud vad roligt. Och vad skont att et 'bara' ar Orebro, sa nara! Grattis grattis grattis! Chat halsar ocksa. Kram

2010-07-12 @ 21:40:11
URL: http://www.saraemanuelson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0