Nystart.

Idag ska jag och R börja träna. Vi ska träna i fyra veckor framåt och belöningen blir en resa v 33. Nu ska ni veta att vi har börjat träna ganska många gånger tidigare. Som mest har vi nog klarat att hålla igång två-tre dagar. Men nu jävlar! Nu SKA det gå. Jag vill bli fit. Eller. Jag vill åtminstone orka springa 2 kilometer utan att dö på kuppen.

Jag ska köpa lite godis på väg hem från jobbet som jag ska få som belöning ikväll. Haha. Ja, det motverkar ju typ hela grejen men jag behöver en morot.

Ikväll är det redan onsdag och det känns så jävla skönt! Jag har bara en ledig dag den här helgen för jag jobbar söndag. Det känns ändå skönt.

Värmen de senaste dagarna har nästan slagit alla rekord. Vi har badat varje dag den här veckan och det har varit helt underbart skönt i vattnet. Det är det absolut bästa med sommare; ett svalkande dopp.

Nej.

Vi hörs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0