NELLY.COM ÄR USLA.

Hur är det möjligt att ett så pass etablerat internetföretag som Nelly.com inte har en existerande kundtjänst? Med det så menar jag en telefonväxel som man kan höra av sig till om man har frågor eller funderingar om leveranser osv. Är det för mycket begärt?

Jag är riktigt jävla förbannad på detta företag. För det första för att jag tycker att de slarvar med kvalitén på de produkter som levereras(varannan leverans består av trasiga plagg).

Jag minns en gång då min syster beställde skor till mig som födelsedagspresent från Nelly. När skorna levererades så var de trasiga. Jag tyckte då även att skostorleken var lite för liten så min syster skickade detta i retur där hon även bad om byte av storlek. När skorna levererades igen så upptäckte jag att de var exakt samma skor som de skickat till oss igen. Förstår ni? De öppnade påsen med skorna och skickade ut exakt samma trasiga skor till samma kund. Hur puckat är inte det? Trasiga skor och i för liten storlek, fast vi bad om en större. Bra där! Vi returnerade dessa för andra gången där vi påpekade de tidigare felen och avböjde en tredje leverans av detta. Några pengar tror jag inte att hon fick. Min (dyra) födelsedagspresent blev det alltså ingenting av.

Detta är väl bara ett litet exempel. Trots detta har jag fortsatt att beställa från Nelly.com. Men nu är jag så jävla förbannad. Jag har råkat slänga en faktura därifrån. Jag behöver en ny faktura så att jag kan betala. Vad gör jag när det inte finns någonstans att ringa? Jo man får lov att skicka "mejl" till deras mejlkundtjänst. Nelly.com sa att svaret beräknades komma om 0 minuter. Nu har det gått tvp veckor. Jag har fortfarande inte fått något svar. Fakturan förfaller imorgon. HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT SKICKA EN KOPIA PÅ EN FAKTURA?

Aldrig mera Nelly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0