INCEPTION.



Bockar av en film från listan genom att gå och se denna ikväll. Kan bli fantastiskt?

Igår kära vänner cyklade jag hem på en nästintill död cykel. det löste jag genom att köpa en cykelpump. 79 kronor. Fattar ni?! Hur fan kan man sälja en cykelpump för så mycket och vem fan är så dum och betalar det?

Öhrm. Men nöden har ingen lag vet ni. Det var iallafall ett nödvändigt ont och efter att kämpat med däcket i sisådär en kvart utanför OK kände jag mig nöjd med resultatet. Inte visste jag att det skulle vara så jävla svårt att pumpa en cykel. Jaja.

Jag flög iväg. Det var nästan som att rida på en flygande kvast ska ni vet! Swiiisch sa det. jag cyklade hem till G och vi kollade på Top Gun. Haha inte mindes jag att den var så dålig? Flygscenerna är ju dödsdömt tråkiga och filmen har de kanske töntigasta replikerna och filmmusiken någonsin. Tom Cruise's karaktär är ju också olidligt kaxig, dryg och omogen. Herregud.

Jag är olidligt hungrig just nu ska ni veta. Frukost om en 26 minuter.

HOW WILL I SURVIVE?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0